Arafinannesi Bebeğini Ekim ayında doğuran anneler nasılsınız neler yapıyorsunuz çocuklarımızın yaşına girmesine az kaldı inşAllah durumlar nasıl?🤭🌸
_nur_ Arafinannesi 3 gündür yürümeye başladık ve azı dişlerimizi çıkarıyoruz (diş demek) uykusuzluk demek 🥺memeyi artık emzik gibi kullanıyoruz o yüzden başa sardık saat başı kalkıyoruz 🧐 onun dışında hecelemeler başladı ilk ve tek kelime dede oldu 😒😅 gece beslenmesini kesmeyi düşünüyorum hazır hissettiğimde de bizden bu kadar ☺️
Tatlisannedilekk Arafinannesi Çarşamba günü doğum günümüz😍 2-3hafta önce yürümeye başladı yaramazlıkları da arttı haliyle, yenidoğan bebek gibi sürekli memede pek birşey yediremiyorum, uyku yok ama olsun oğlumun varlığına bin şükür çok şükür💙
Arafinannesi Mom832324 Ay çok şükür vAllah nice nice sağlıklı mutlu huzurlu seneleri olur inşAllah 🌸🤗
Arafinannesi _nur_ Ay evet en zoru o dişlermiş Allah yardımcın olsun inşAllah benimkide hâlâ geceleri sürekli emmek istiyor bende Aptamil aldım kaşık maması aldım şansımı deneyeyim belki gece az uyanır dedim ama biberonuda mamayıda reddetti bakalım ne kadar daha sürecek bu bağımlılık 🤭🌸
Arafinannesi Tatlisannedilekk oy maşAllah çok şükür ömrü uzun bahtı güzel olsun inşAllah miniğin benimkide hâlâ yeni doğan gibi emmek istiyor ben bi tek benimki öyle sanıyordum yalnız olmadığımı anladım şuan 🤭🌸
_nur_ Arafinannesi aç olduklarından yapmıyorlar ki tamamen alışkanlık ondan ne versen reddediyorlar 😇
Tatlisannedilekk Arafinannesi Amin canım sizinde bebişinde yaşı uzun oldun inşallah🙏🏻 yalnız değilsin canım aynı durumdayız hele diş zamanı daha fena o zaman 7/24 yapışığız
Arafinannesi Tatlisannedilekk aynen aynen yapışık ikizlerimiz eşim şakasına diyor ki siyam ikizlerini ayırıyorlar acaba sizide yapıştıramazlar mı oğlum oda oda seni ararken yorulmasın 😄😄
guveninannesi Arafinannesi bizde 7 sinde yaşımıza giricez kısmetse doğum günü hazırlıkları tam gaz devam ediyo 😂 şükür bugünleri gösterene
Arafinannesi guveninannesi Ay çok şükür Rabbim bağışlasın ömrü uzun bahtı güzel olsun inşAllah benimkide 5 de girecek inşAllah ama kutlama yapamayacağım bu sene malum salgın var ailem biraz uzak 1 yaş çekimi yaparız dedik Allah nasip ederse inşAllah 🤗🌸
guveninannesi Arafinannesi amin canım hepimizin yavrusunu inşallah 🙏🏻 Olsun salgın illeti geçtiğinde yaparsınız sizde
Gunsss Arafinannesi yarın 1 yaşımızı dolduruyoruz çok şükür Allahım tüm evlatlara sağlıklı uzun ömürler versin 🙏 şansları bahtları hep açık olsun 🥰🥰🌸
Arafinannesi Gunsss amin amin inşAllah 🤲🏻doğum günüsü kutlu olsun miniğin bahtı güzel ömrü uzun olsun inşAllah 🤗🌸