PrensesAnnesi1 Kizlar dun 4.ay asimizi olduk ve kan ilaci verdi hemsire 4 damla damlattim uyuduk sonra bebegim aglayarak uyandi kabiz olmus kan damlasindan supeleniyorum siz kullandinizmi😞 bebegim kabiz suan
hazallllhg PrensesAnnesi1 çocuk doktorumz 6. Aydan sonra öneryoruz dedi. Saglık ocagı vegaferon mu verdi sizede
Incitanesi6835 PrensesAnnesi1 canim benim oğlumda sarılıktan dolayı çok kan kaybettiği icin 3 ayda şurup basladik demir ilacı yani kan ilacı kabızlıkta yapabiliyo yeşil kakada birde ben açıkçası saglik ocaginin verdiğini kullanmıyorum içeriği bakımından şurup bitsin içeriği temiz olan iki seçenekkararında kaldim doktora sorup onu kullancam
Ceronimo35 PrensesAnnesi1 sağlık ocağının kan damlasını da d vitaminide bence iyi değil zaten full kimyasal var içinde. Demir damlası kabız yapıyor diye duymuştum ikisinide katkısız kullanıyorum araştırdım çok aklınıza yatarsa isim veririm. 4. Ayda bende demire başladım hiç kabız olmadı şükür
Sifa_ylmz PrensesAnnesi1 Kan damlası kabızlık yapıyor diye duydum Bn bnm kinde olmadı ama kusma oluyor bebeğim de verince bi süre sonra çıkıyor biraz.
Deryadal Bizde bugün aldık ,ay nasılda denk geldi bu post ❤️ Kullanmasam mı bende 🤭 peki önerdiğiniz kan damlası varmı ?