Poyrik21 test yapmadılar. Şikayetlerimizden süt alerjisi olduğunu söyledi tabi bende sürekli süt ve süt ürünleri tüketiyordum (meme+ mama olarak besleniyor,sütüm yetmiyor) takip ettim. Doktorda öyle olduğunu söyledi. Aşırı kusma, meme,reddi, hırıltı, tıkanıklık, moraracak kadar ağlama çok şikayetimiz vardı :(