1annecik Kbrozmn sütü biberona koyduktan sonra biberonu kaynamış suyun içinde bekletiyordum az bişey hemen ısınıyordu süt
mom1236 Kbrozmn cezvede vb ısıtırsanız eğer sütün içindeki yararlı şeyler ölüyormuş, o yüzden kaynar suda ısıtırdım ben biberonu içine koyup 🥰