Merhaba kızlar.21 aylık bir bebeğim var.Emzirmeyi sonlandırdık dün sabah en son emdi.Ondan beri vermiyorum.Gece bi aldı iki emdi uff oldu açıyor diyerek bıraktırdım.Acıdığını artık memeye bay bay yaptığımızı vs. Anlatıyorum.Neyse aklına geliyor sık sık ama krize falan girmedi meme için şimdilik.Bu arada göğüslerim çok şişti ve felaket bir acı var.Anca sırtüstü yatabiliyorum küçücük bir temasta ağrıyor.Daha önce bu dönemi geçirmiş ya da bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bu süreçte ağrı sızı için ne önerirsiniz? Ne kadar böyle sürecektir?? Cevaplarınızı bekliyorum 🙋♀️