Sabriyeillke
Ben 6 ayı bile erken buluyordum ama dr bağırsakların alışması açısından başlattı şöylemi sütünüz yeterli ise 6 ayın bitmesini bekleyin tabiki süt yeterli değilse kilo alımı yeterli değilse dr kkntrolünde başlanıyor ama süt varken aksi olmadıkça bol bol anne sütü ek ve katı gıdayı tüm ömrünce zaten alacak zaten