Bebegim baştan beri yüz üstü yatmayı seviyor 2 aylık duyduğuma göre riskliymiş ama refleksleri çok kuvvetli doğdugu günden beri kafasını tutuyor dikkat ediyorum yüz üstü yatırdıgımda saga sola kafasını çevirirken burnunun üstünde durmuyor hiç ancak o şekilde uzun uyuyor hatta başka şekilde hiç uyumuyor çünkü eli kolu kendini uyandıyo en önemliside gazı o şekilde çok rahat cıkarıyo alttan üstten ne yapmalıyım 🙂