Kızlar evlenmeden önce doktora gitmiştim saçında egzama var demişti krem şampuan vs kullanmıştım hafiflemişti evlendikten sonra resmen ikiye katladı tekrar doktora gittim çünkü kaşıntısı, kanaması,sızlaması artık dayanamıyordum ayrıyeten dirseğimde ve dizimde de çıktı bu lanet şey doktor sedef dedi kanazol şampuan, advantan solüsyon verdi solüsyonu kafama döktüğümde abartısız 5 10 dk sızıltısını cektim yine de 10 gün demişti kullandım fakat bu şampuan ve solüsyondan sonra ensemde olan yaralar her yere yayıldı şuan daha kötü halde tekrar randevu aldım ama dayanamıyorum allah aşkına çözüm bulanınız var mı yardımcı olun 🥺🥺