Hanımlar merhabalar.
Benim bebeğim 3ay 22günlük 1aya yakın zamandır gündüz emmiyor gece emiyor gündüz mama içiyor doğduğunda sütüm gelmedi mamaya başlamak zorunda kaldık 2 hafta sonra sütüm geldi zar zor emmeye başladı ama bu sefer de tek göğüs emdi sol göğüsümü istemedi hiç ağladı kafasını çekti felan sonra soldan sütüm gelmez oldu sadece sağ göğüs emziriyorum şuan o da gece emiyor tabi artık gündüz de mama içiyor yeni doğduğunda 2 saatte bi içerdi ve hala o alışkanlığı devam ediyor ve 2 saatte bi acıkıyor emzirmek istediğimde çığlık çığlığa bağırıyor ve şuan 2saatte bi 110cc mama içiyor bugün doktor kilosu ayına göre fazla (kilo 6.800) mamayı 4 saatte bir vermen lazım dedi ama bu benim için zor olacak acıkınca ağlıyor mama gelene kadar susmuyor emziremiyorum da yardım edin ben napıyım kafam karıştı çok 🤦🏻♀️😩