Mervesade Hanımlar merhaba. Bebeğim 51 günlük sol gözünde çapaklanma ve sulanma oluyor diğerinde o kadar da yok gözlemlediğim kadarıyla. Yaşayan var mı bu durumu normal miii?
esma_korkut Mervesade benim oğlumdada oldu irin geliyordu içinden sürekli çapak vardı …içindeki irini kurutmak için damla kullandık 5 günde geçti hemen …damlanın adı fucithalmic …12 saatte 1 damla şeklinde …bir daha da tekrarlamadı çok şükür …
Duyguuu1 Bizimde öyle kaynarmış ılımış suyla siliyorum masaj yapıyorum hergün göz pınarları tıkalı olduğu için oluyor