Anne03 benim oğlum da 17,5 aylık bazen iştahlı bazen değil sizinde dediğiniz gibi ama genel olarak persentile göre boy kilo orantımız şükür güzel. Yaşında yürümüştü zaten;şuan koşuyor asla durmuyor her yere tırmanıyor 😭 dede,kedi,baba,mama,dur dur,havhav,teyze,gel bunları söylüyor ve kendi kendine mırıldanıyor sürekli. Komutları bilir ve uygular. Nesnelerin isimlerini bilir tanır getirmesini söylersem bulup getirir. Kelimesinin az olduğunu düşünüyorum ama hepsini anlıyor muhtemelen hafızasına atıyor birden konuşacak diye düşünüyorum. Televizyon ya da telefon izlemiyor genel durumumuz böyle ☺️