lidyahsn İlk defa bebek alışverişi yaptım Miki mauseli bir alt üst takım aldık 90 küsür civarı berbat çıktı. Yıkadık bir bollaştı ki bir anda eskidi gevşedi hiç beğenmedim
miniikprens Biz LC Waikiki den almıştık ama bizimki yazlık takımdı çok memnun kalmıştım. Defactonun bir çok ürünü öyle hiç şaşırmıyorum ilk yıkamada salıyor kendini.
lidyahsn miniikprens aynen lwc den tulum aldım ben de hiç öyle salmadı bir den eskidi görseniz yani yıkama talimatına da uyduk çöp gibi oldu. Ucuz bir şey de değil. Pazardan alsak daha memnun kalırdık o derece
miniikprens lidyahsn Rabbim herkese vicdan ve helal kazançlar versin gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum böylelerine. Almayın aldırmayın.