Bugün gittim Ebebekte mama almak için Bebelac marka mama kullanıyorum zam gelmiş :(
Mdmd kaç TL olmuş 🥴
Mdmd Zam zam zam🤦🏻♀️Bu insanlar ne yapsınlar.🤦🏻♀️
HavvaHalil95 900 gram Bebelac 94.90 tlydi şimdi 99.90 olmuş. 2 günde 5 lira zam :(
miniikprens bari bebek ürünlerine yapmasalar
Mdmd ben eczaneden 85 alıyorum
Mdmd Yaparlar yaparlar daha ne kadar artacak bakalım🙄
Elisa3545 her eczanede oluyor mu acaba
Mdmd bilmiyorum ki canım