Cheddar Merhaba anneler Bebeklerinize yağmurda giydirmelik ne aldınız sıcak tutmasını da istiyorum. İgor çizmeler nasıl? Kalıpları, giydirmesi zor mu?
nursocum Cheddar Babası almış modeli tam olarak nedir bilmiyorum ama kız bebeklere İgor çok tatlı olur bence ☺️
Lizbon Cheddar ben ogluma igor bot aldım 27 aylık normalde 24 numara giyiyor lakin 25 numara aldım kalın corapla vs giyebilmesi için
Deletedmom_109 Cheddar h&m in yağmur botlarını beğendim ama numarayı kestiremiyorum mağazada bulursam deneyecem. İgor için de bir numara büyük alınmalı demişti arkadaşım geçen seneye kızı için kullanmış
Mom544154 Cheddar yağmur botu ayağını ısıtmaz diye düşündüm vicco bot aldım canım. Cat botları tarzı bişey.
Cheddar nursocum evet bende çok tatlı buluyorum şıpıdık şıpıdık geziyolar 😻 nasıl bişey bi foti atsana. Kolay giydiriliyor mu için boş mu yoksa astarlı mı ona göre almam lazım İstanbulda yağmur başladı bebem hala klasik ayakkabıda kaldı☹️
nursocum Cheddar Şöyle bişey, lumberjack markası biraz ağır gibi duruyor ama gayet rahat haraket etti ☺️ İgorları iste bence severse kalsın hemde sarı olursa çok tatlı olur 🥰
Deletedmom0099 Cheddar bunu aldım içi yünlü, sıcacık tutucak bir şey https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/urun/LC-WAIKIKI/kiz-bebek/Bot/4403884/1027756
Cheddar nursocum Allahım yeleğiyle ahenk içinde 😻Maşallah çok yakışmış aslında bu da kışlık olur sadece yağmur çizmesiyle kışı geçiremicez 💆♀️
Cheddar Deletedmom0099 kuzum buna bakmıştım ben kızıma denedim biraz langır lungur yürüdü rahat edemedi nedense ama modeli harika çok beğenmiştim
nursocum Cheddar Evet sık sık parka gidecekse daha sıcak bişeyler olması lazım ama hiç kullanmadık biz içi nasıl acaba🙃 Babası böyle şeylere aşırı takar ben hep renkli alırım oda böyle koca adammış gibi giydiriyor çocuğu😂
Cheddar xxNilaraxx çok tatlı duruyolar ya ama trendyol yorumlarına baktımda giydirmek zor oluyomuş o yüzden bi acaba dedim
Deletedmom99886 Cheddar Antalya’da yaşıyoruz biz çok yağmur yağar buraya sular seller olur o yüzden ben baya baya bot alcağım 😁 Birde yağmurluk ☺️ Bunlar beğendiklerim Birde İgor ve Zara’nın yağmur botlarını beğeniyorum
Cheddar Deletedmom99886 yağmurluk şahaneymiş valla. Bizim yağmurluk geçen seneden var da ayakkabı işi kafamı kurcalıyor mağazaya gitmeden olmayacak sanırım
SweetPaw Deletedmom99886 bunlar ne tatlı böyle yaa özellikle roket atarlı yağmur boyuna bayıldım @Cheddar yine bana masraf çıkartacak sanırım böyle postlar saaaolun 😒
Deletedmom99886 Cheddar Ya bence sizler daha şanslısınız ilk yaz alışverişi ve ilk kış alışverişi daha masraflı oluyor daha hiçbir şeyi yok 😂
SweetPaw Cheddar orası öyle gerçekten inanilmaz fiyat artışları var sezonunda bir şey almak baya baya maliyetli oluyor artık 😒