Dnym ben şahsen hep uyuduğu saati baz aldım. Benim bebeğim sarılık da oldu. O şekilde ilerledim hep, zaten 1,5 saat kadar uyup uyanıyordu. Sindirmesi için de zaman tanımak lazım kendi düşüncem bu, sonra çok kusuyorlar reflü şikayeti vs oluyor. Doktorum ve ebem de doğru buluyordu