irva Zeynebinannesiii Her bebeğin ayak ölçümü farklıdır canım.Kendi bebeğinin ayağını ölç kac cm ona göre numara alabilirsin.
Gamzeburkan Zeynebinannesiii biz 19la başladık ama cm ölçerek alabilirsiniz her bebeğin ayağı aynı olmaz ☺️
Berilismom Zeynebinannesiii canım ben vicco aldım ama netten değil görerek deneyerek aldım sadece 20 tl fark vardı netle arasında riske atmaya gerek yok bence
Zeynebinannesiii [silindi] evet vicco almayı düşünüyorum bende teşekkür ediyorum sizin bebegınız kaö aylık acaba 20 numara aldınız 🌼
[silindi] Zeynebinannesiii Şimdi büyüdü daha benim oğlum ilk adım için fakat o zaman 13 aylıktı 20 numara aldığımda canım
Zeynebinannesiii [silindi] kızıma terlik aldım LCW’den 10 aylık 20 numara tam oluyor 😁 şimdi 21 mi alayım ben 20 mi
[silindi] Zeynebinannesiii Bence terlikle ayakkabının ölçüleri biraz değişebilir canım kışın kalın çorap giydiriyorsan 21 daha iyi olur bence 🌺
Zeynebinannesiii Berilismom bizim kız 10 aylık 20 numara terlik tam oluyor 💁🏻♀️ Ayakkabı dada mı 20 alayım yoksa 21 mi alayım canım