bebeksibiriyim Sana tavsiyem evolvya kullan yazdır doktoruna o diger mamalardan daha güzel tadı ben aptamili neocettayı similac kuantumu denedin bebegim içmedi ama evovolviye yı sevdi tabi biberon reddinden dolayı biz kasık mamasıyla kullandık 9aylıkken bıraktım mamayı ben ek gıda aldıgı için gerek görmedim acıl adık bir kutum var hatta acil durumda belki veririm diye tutuyorum onuda 😊