Ummduha Arkadaşlar hamileyim 2 aylık ve son zamanlar da baya bi kabız oldum , hangi cinsiyette genelde kabızlık yaşanır? İnanmam böyle şeylere de merak ettim çoğunluk ne dıyor..
demirboy Ummduha ne alakası varmış 😂 ben hiç yaşamadım erkek , arkadaşım dibine kadar yaşadı onunki de erkek
Tuanamam Hahahah aşırı komik bişey bu yapmayın allah aşkına , hamilelikte kabız olmak çok normal her kadın olur az lifli beslenme , Demir takviyesi , rahime baskı bunlar hep kabızlık yapar ve hep yaşadık