Tugce33 ayda ek gıdayla birlikte su da verilmeye başlanacak. Suyu kaynatıp mı veriyorsunuz yoksa hazır sulardan mı? Kaynatınca içinde alması gereken mineral de kaybolduğu için önerilmiyor pek. Sizler ne yapıyorsunuz?
Gonul_celen Tugce33 e bebekten bebek suyu aldım başta kaynarmış veriyordum ama minareleri kalmıyor dedikleri için ve artık alışsın diye fuska marka su aldım
Birgaripanne [silindi] Hazır sularda plastiklerde olduğu için kaynatılması gerekiyormuş diye biliyorum.
[silindi] Peki kaç cc su veriyorsunuz. Günlük su ihtiyacı ne kadar ki. Ben aklıma geldikçe içtiği kadar veriyorum ama verdikçe içiyo acaba şişiriyo muyum diye düşündüm
Tugce33 [silindi] Her bebeğin su ihtiyacı farklı olur. Ama bebek istemiyorsa zorlamamak lazım. İstiyorsa da zaten havalar sıcak olduğu için daha fazla içmesi normal.
Birgaripanne [silindi] Biz kendi hazır suyumuzdan veriyoruz. Plastik şişelerde ondan ben kaynatıyorum. Sizin gerek yok demek ki. Ben hazır sudan zehirlenenleri de gördüm ondan kaynatınca içim rahat ediyor
Tugce33 Lavitaebella Ben daha çok ne kadar verildiğini değil de hazır su mu yoksa kaynatılmış su mu onu merak etmiştim ama yine de uğraşınızdan dolayı teşekkürler 😊