ikiprensannesi_gul Deletedmom_64 yaa çok sevindim geçen postumada yazmıştın ondan sonra üye oldun dimi
Momssss ikiprensannesi_gul ya ben gelem mailleri geç görüyorum dene bunu mesaj yoluyla galan bildirmiyor mu hep kaçırıyorum kutuları
ikiprensannesi_gul Momssss sadece mail atıyolar internetinizin açık olması lazım sürekli bildirim almanız için
Alyosun_annesi7 Caydanlik bende yeni kullanmya başladm da hala kutu felan gelmedi kutu içerği nedie içeriğindekileri ücretli mi alınıyo