ikiprensannesi_gul Kubralya1 denebunu sitesine üye oluyosunuz profil anketi dolduruyosunuz güncel tutuyosunuz şansınız varsa kutu geliyo
2bebelianne__ ikiprensannesi_gul ay bana eylül kutusu çıkmadı temmuz ağustos kutusu çıktı onuda kaçırdım
ikiprensannesi_gul 2bebelianne__ yaa niye kaçırdın ben aslında kutum çıkar çıkmaz buraya yazıyorum maillerinize bakın diye hemen mail geliyo çünkü
Nurhan88 ikiprensannesi_gul merhaba temmuz kutunuz ne zaman geldi acaba benim daha gelmedi eylül kutusuda çıktı gelir mi acaba
ikiprensannesi_gul Nurhan88 merhaba canım benim temmuz kutum ağustosta geldi ağustos kutum daha gelmedi kargoya verilir 1 haftaya eylül kutumda yeni çıktı işte biraz kargo şirketleriyle sorun yaşıyo site mail atıyolar haber veriyolar aslında
Nurhan88 ikiprensannesi_gul evet banada mail geldi 2 kere kargo şirketinde sıkıntı varmış diye ama temmuz kutusu daha gelmedi
Pinar_04 ikiprensannesi_gul yaa Bnm de hesabım var gecen ay açtım ama bna bsey çıkmamış bnm ne yapmam gerek mesela orda bni yönlendirirmişsiniz rica etsem
Yasarinannesi_9 ikiprensannesi_gul Geçen sene Kasımdan sonra ikinci defa kutu çıktı bende de ürünler farklı 🤗
tmmzysf20 ikiprensannesi_gul bnm beklemede agustos kutusu var ve eylül kutusuda cıktı İnşaAllah gelir diyelim seneye gelmez inşallah ya neden bukadar geckiyor kutular bilmiyorum 🤷♀️
Yasarinannesi_9 ikiprensannesi_gul evet 2 adet krem maylo puf mendil bide kahve var diş macunu omo deterjan