Cansuk Sezeryan oldum 38.günümde gittim sezeryan kesik yerini hiç hissetmiyorsunuz zaten uyuşukluğu çok zaman sonra geçiyor rahatlıkla bildiğiniz temiz bir şekilde yerde yaptırın ama