MrvNyzDua65 sevgili anneler kızım iki yaşında bugün beşte uyandı hala ordan oraya zıplıyor gram uyku belirtisi yok zaten öğle uykusunuda iyice bıraktı iki yaş sendromunda bunlar normal mi😭😭çok yoruldum