Annebebek58 Ben geçenlerde grip oldum doktora gittim corona ihtimaline karşı. Doktor tat koku kaybın var mı dedi. Var ara ara gidip geliyor dedim. Burnun tıkalıyken mi yoksa boşken mi tat koku alamıyorsun dedi tıkalıyken deyince büyük ihtimal farenjit ama yine de test verelim dedi. Verdim şükür negatif. Ama benim her ağır grip oluşumda gider tat kokum