Kızlar oğlum 10 buçuk aylık ve evimiz çok sıcak olduğu için yaz boyunca yanımda yerde yatırdım şimdiyse onu beşiğinde yatıramıyorum. Mesela uyudu diyelim yatağına koyuyorum en fazla yarım saat sonra uyanıyor ama yerde yatınca en az 2 saat uyuyor ve gün içinde yatağına koyunca asla durmuyor başlıyor ağlamaya 🤷🏼♀️ Ne yapacağımı şaşırdım kızlar var mı tavsiyeleriniz nasıl alıştırabilirim 😔