Duyulurum Görsel ekledim nohutları 18 saattir suda bekletiyorum bu şekilde haşlayıp dolaba kaldıracağım ama sizce bu tencereye bu kadar nohut fazla mı?
Ah_neredeee_vah_neredeee Duyulurum Baya baya kabaracak yine de canım bu ..çok fazla gelirse başka tencereye alırsın ya sorun olmaz bence
YoldasYilmaz Duyulurum su koyun üstüne haşlayın hic bisi olmaz.bi yandan caydanliktada sıcak su olsun yetmezse ilave edersiniz
Mom44454 Duyulurum he onu bilemem canım ama fazla olur bu kadar nohut pişerkende kabarcak daha suyu var
Ah_neredeee_vah_neredeee Duyulurum o zaman biraz daha azalt nolur nolmaz . Diğer kısmını da normal bi tencereye koy Zaten çok uzun süre suda beklettiğin için kısa sürede pişer o
Duyulurum Morfrenk Teşekkür ederim daha önce yarım kilo nohut pişirdim baya yer kalinca bir paketi de pişirir diye düşündüm ama en iyisi bir kısmını alayım
Sonsuzmutluluk Duyulurum Fazla gibi normal tencerede pişirseniz sorun olmaz ama düdüklü için fazla ikiye bölüp pişirin
Duyulurum Sonsuzmutluluk ikiye bilmedim düşüklüm baya büyük. Bugün yemek yapmak için bir kısmını tencereye aldım. Çok teşekkür ederim 🌺
Duyulurum YoldasYilmaz Ben de korkuyorum da işte alıştım biraz biraz 😄 yolda iki defa falan kullanıyorum
Misirekmegii Bence kapağını kapatmadan şu koyup haşlayın çıkan köpüğü alır kaynatmaya devam edersiniz Pişirmeyeceksiniz nede olsa duduklude baya yemek gibi pişer
Duyulurum Misirekmegii Daha önce de yaptım 18 saat Bekleyip 15 dakika pişirince tam haşlanmış oluyor bu şekilde kolayca yemek yapabiliyorum ya da başka şeylere kullanabiliyorum nohutu