Bebeğiniz büyümeden düşünmeyin derim. Sonuçta o da canlı ve emin olun bebek kadar ilgi ve bakım istiyor. Gerçekten işi gücü bırakıp zaman ayırmanız gerekiyor. Tuvalet eğitimi , gezmesi, yemesi, banyosu tıraşı, muayenesi aşısı … ayrıca onların da hastalıkları oluyor ve o dönemler gerçekten maddi manevi zorlayıcı oluyor . Bizim pomeranian boo kızımız var, ilk 3 günde pes edip anneme verdik. Salgın bir hastalığ yakalandı 15 gün hastanede yattı, ona üzülmemiz bir taraftan diğer taraftan maddi olarak gerçekten ciddi anlamda zorladı. Sonrasında patella çıkıgı oldu ameliyat geçirdi kırık otursana kadar annem kucağında tuvalate taşıdı çocuk gibi. Tabiki bizimki spesifik bir örnek her köpüş böyle şeyler yaşamaz ama zaten bebeğiniz var şuan ek bir sorumluluk çok ağır gelir diye düşünüyorum.