annesioglusu3 Yigitannesii ilk 1-2 sefer hızlı geldi tam yatar pozisyonda vermedim o yüzden:) 3. Denemeye alıştı bile bence geçebilirsiniz 3e. Benim bebegim 2 numarada yorulmaya başlamıştı çünkü mama içerken
Bebegimm1 Yigitannesii ilk 4 ay hıpp kullandi bebegim 4.ayindan sonra bebelac gold a gectim suan 9aylik 6.aylikken 6 numaralı uç almistim ilk hızli aktıgi icin hemen bitiyordu sonra alisti tommee tippe kullaniyordu biberon.mamadan memnunum her ay kilo aldirdi bebegime
Eliftav Yigitannesii bebelqc gold normal ama normal sarı kutulu olan bebelac çok yopun ve tadı da kötü,bebelac goldun yoğunluğu hip ile aynı ayrıca gaz yapmıyor,içeriğide güzel nişasta vs yok içinde🙏
Metecikmom Eliftav sanki kesik kesik oluyor ama hipptr daha süt gibi oluyordu çözelti karışıyırdu yani
Eliftav Metecikmom bebelac gold da ben öyle birşeyle karşılaşmadım 😞 ama sarı kutu almıştım bir kere zaten kullanamadık onu çok yoğun irmik gibi neredeyse ve aşırı gaz yapmıştı