BalkizimBaloglum2 Evet sorum baslikta ben yalnizmiyim bu aylarda böyle olan varmı normalmi bu durum gecermi bisey diyin gündüz aşırı koşturmali gecede UYKUSUZ geçiyor halim dermanim kalmadi bu aylarda olanlar sizin uykularınız nasil 🥲
Senemasilberen BalkizimBaloglum2 benim oğlum 20 aylık geceleri iki defa uyanır su içmeye yada emziğini emmek için ama ben memeden keseli çok oldu..maalesef emzirdiğiniz sürece alışkanlık olduğu için illaki uyanıcak
ezogelinn BalkizimBaloglum2 13.5 aylık gece beslenmeyi bıraktığından beri çok nadir uyanır mizmizlanirsa emziğini veririm uyumaya devam eder yatmadan önce mama içiyor açıklığı içinde kahvaltısını güzel yapar
BalkizimBaloglum2 Mom44454 bu kadar degildi bu ay nirvana gece kalkip oynamak istiyor emiyor gece kalkıp
Senemasilberen BalkizimBaloglum2 canım önce sen kararlı olacaksın…gece uyanacak sen ona su teklif edeceksin…baktın ağlıyor uyutma şeklin nasıls o şekilde pışpış yapıp yada kucapıns alıp sakinleştiriceksin biraz büyüdüğü için bi kaö gün zorlanırsın belki ama sonra alışır
CaglaCeylin 19 ne oldu bilmiyorum bir aydir fenYiz gözlerim yaniyo uykusuzluktan bi aksam bi sabah mama iciyo bu ne böyle? Bittik ya
BalkizimBaloglum2 CaglaCeylin bende öyleyim gündüz cok yaramaz gecede uyumayinca bitik durjma geliyorum