Merhabalar ben 2 ay önce 500 tl çekiliş kazanmisim ve uygulamaya giremedim bazi sebeplerden dolayı. Dünden beri moderatöre mesaj atıyorum yorum atıyorum ben dışında herkese cevap veriyor. Sadece bilgi istiyorum hakkımı kaybettim mi diye neden benim mesajıma kasıtlı dönüş olmuyor anlayamadım