Anneyimbennnnn23
tedi den ve bime gelen bölmeli tabak ve slikon mama önlüklerinden aldım. Bi de lcw dan bi önlük almıştım naylonlu büyük boy bişey güzeldi o..
wee baby 6lı kaşık çatal var ondan aldım
Suluğu geç aldım ben, ilklerde biberonla su içiyordu oğlum, sonra biberon gibi yumuşak ağızlı bi alıştırma bardağı aldım.
Cam rende aldım.
Meyve filesi almadım abimin kızınınkini kullandık 🥲 ama olması gerekiyor tabii..
Buharda pişirme aparatı almadım, tel süzgeçte pişiriyordum ama hiç olmuyor bence buharda pişirme aparatı alın derim 🤗
Aslında o bölmeli tabaklar da şart değil zaten minicik püreler yapıyosun, ona da küçük cam kaselerim var onu kullanmıştım ben hep. Şimdi 17 aylık artık normal kase küçük porselen tabaklar falan kullanıyorum o bölmeli tabaklar hep bi kenarda kaldı 😅