Merhaba hanımlar bu mutluluğu sizle paylaşmak istiyorum 🥰buradan tanıştığım bı arakadas sayesinde ilham alıp dedim bende basarabilirim bebeğim beşik hastasıydı asla sallanmadan uyumayan bı bebekti ama sallamak ki ne sallamak beşik uçuyordu 😑 bu arada bebeğim 9 aylık 2 hafta oldu başlayalı ilk gün biraz zordu ama sonra kendi de alıştı şimdi uykuları da uzadı daim olsun inşallah 😍kendimde aşırı yıpranmıştım hiç uzun uyumuyordu bebeğim artık kendime de vakit ayirabiliyorum umarım isteyen herkes basarabilir 🥰bütün bebislere mışıl mışıl uykular diliyorum 🤗🤩🧿🙏