Sadis Merhabalar tecrubeli annlere yardiminza ihtiyacım var bugün bebeğimin ust burnu kanadi ilk başlılarda acaba kendini mi cizdi diye düşündüm ama bisey yoktu durup dururken kanadi fazla degldi ama korktum dahs bebegim 2aylik
Reyna Sadis tirnaklari uzunsa cizmistir belki ya da aspiratörle çektiyseniz oda kanatmıs olabilir. evinizin nemi düşükse kurumuş çatlamış olabilir