Ben de bu konuda çok araştırma yaptım sağlık ocağındaki hemşire dışarıdan açık sut al içir demişti aldim bi kere deneyim dedim asla içmedi zaten kokuyordu. Sonra başka bir doktora gittim verebiliyorsanız 2 yaşına kadar formül mama verin sut demir eksikliği yapıyor dedi.