Brfar bende çok ama çok üzülüyorum 3,5 aylıkken bronşit oldu antibiyotik kullandı normalde anne sütü alıyordu sadece mama kullanmıyorduk ama ilaçlardan sonra meme reddi başladı 1 ay uğraştım asla almadı sağdım bi süre sonra sütüm kesildi 🥺 mamaya başladık ama onu da reddetti çok yorucu ve üzücü bi süreç geçirdim hala da devam ediyor 1 saat sürüyor mama yedirmem