fidan_Hatice60 4 bucuk aylik bebegim surekli bağırıyor aglamiyida ama avazi çıktığı kadar bagiriyo sesi kisıldi gecen hafta hatta düzeldi tekrar bağırmaya basladı.Nedeni nedir nasıl çözüm bulurum yardimcı olurmusunuz
MomKukuleta fidan_Hatice60 benim oğlumunda ilk sesi o zaman kısılmıstı sanjrm. Bagırarak aglamayı bagırarak istemeyi öğrenmişti. Şimdi 7 aylığız bu zamana a kadar 3 kere sesi neredeyse sıfırlandı. Şimdi ses teli alıstı sanırım. Bagırtmamaya calısıyrım anca öyle. Çözüm bulamadım. He bi sıkıntı hissediyorsanız gazı olabilir. Bi sıkıntısı olabilir. Ama bunlar yok yinede bagırıyor diyorsanız sesini öğreniyor. Çok fenalar🥰 suanda bagırıuor mesela hemde nedensiz.
elifiii fidan_Hatice60 4. ayda uzun süren büyüme atağı var. Bebekler dünyada sizden farklı bir birey olduklarını idrak ediyorlar. Sakin kalmaya evi gezdirmeye mümkünse gün içinde dısarı cıkartmaya calısın. emzirirken ya da beslerken los ısık kösesiz düz duvarda besleyin. havadan sudan gündelik konusmalarınıza dahil edin. es dost yakınlarınızdan da destek isteyin ki enerjiniz olsun sakin kalmaya (1-2 saatlik molalar iyi gelecektir)
fidan_Hatice60 Cok keyifliykende bağırıyo ya valla napcam bilmiyorum bi ara agliyo surekli diye uzuluyodum simdi surekli bağirmaya basladi
Srnsrnsrn fidan_Hatice60 bizimde aynı aylarda oldu ,geçiyor sonra bağırınca ifadesiz kalmaya çalışın. Ben gülüp onla beraber bağırıyordum ona rağmen geçti