Prensesss_annesiii merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Kimyasal gebelik normalde sık tekrarlamaz ama bu bir sorun değildir. Genelde çok isteyen anne adaylarında görülüyor demişti doktorum. Üzerinizdeki stres ve baskıyı azaltıp akısına bırakın. Ben kimyasal gebelik sonrasında 1. adet döngüsündne sonra hamile kalmıstım. Dpktorum da saglıklı olduguma ikna etmişti. Daha zamanı olabilir, kendinizi yıpratmayın. Eşinizin istemesi değil vücudunuzun da hazır hissetmesi gerekli. stres yapmadan akısına bırakın, hayırlısı deyip geçin içselleştirmeyin ve yalnız olmadıgınızı bilin. 💐