Merhaba kızlar, yaklaşık 1 hafta önce prima’dan molfix’e geçiş yaptık. Belki düşünen annelerimiz vardır diye tecrübemi paylaşmak istedim. Kızım 17 aylık, doğduğundan beri hep prima kullandık. 10 aydan sonra yavaş yavaş prima kilot bez’e geçiş yaptık. İçeriğinin temizliğinden dolayı kızım prematüre bebek bezinden numaralı beze geçince doğumdan önce aldığım sleepy markalı bezi kullanmak istedim ama kızımda inanılmaz kötü derecede alerji yaptı ve sürekli taşırdı. Bu sebeple prima’ya geri döndük ve bir daha bez markası değiştirmeye korktum. Ama inanılmaz artan bebek bezi fiyatları, bir bezin neredeyse 3 liraya denk gelmesi bezin markasını değiştirmeme sebep oldu ve molfix kilot bezi denemek istedim. Gerçekten inanılmaz memnun kaldım. Prima bezin yapısı çok ince olduğu için sabah kalktığımızda bezin dışından kızımın zıbınına ıslaklık geçiyordu. Bezi tuttuğumda bildiğiniz ıslaktı, molfix kilot bez’de bunu yaşamadım. Kızım sabah uyandığında genelde yanlardan taşmış oluyordu molfix kilot bezde bunu henüz yaşamadım. Prima’dan daha kalın bir yapısı var evet ama prima kadar hışır hışır bir dokusu yok. Daha pamuklu geldi bana. Ben bu şekilde deneyimledim. Umarım size daydası dokunur 🌸