Şuan 7 aylık bir oğlum var ve ben ikinci ye hamileyim çok sıkıntı yaşıyorum mide bulantısı halsizlik aşırı, uyuyamama sorunu ölü gibiyim üstüne üstlük doktora gittim daha bebek ve kalp atışı yok hadi olmazsa diye korkuyorum çünkü kürtajdan aşırı korkuyorum ve 7 aylık oğluma bile bakamıyorum bu beni üzüyor napıcam bilmiyorum sürekli ağlıyorum