Yusufali06 AysunCeysina bnde wee almıştım elimle desteklerswm emiyordu. Avent aldım yine aynısı oldu ve tutmuyır artık ısırıp atıyor 🤷♀️
AysunCeysina Yusufali06 bende elimle desteklemiyim kendi emsin diye aldim insallah desteklemeden tutar
Oznur2102 AysunCeysina canım ben bebeğim de avent emzik kullandım çokta memnundum ama 4.ayda bebeğim emziği reddetti. Şimdi baby plus damaksız kullanıyoruz sıkıntısız aldı. Avent aldıran kadar dünya emzik denemiştim oysa ki.
monalissa AysunCeysina biz başlarda aventin bahsettiğiniz emziklerini kullanıyorduk ama oğlum mamajoo silikon damaklı emziği daha çok sevdi, biraz bebeğe bağlı sanırım
AysunCeysina GoktugUstaoglu benim sutum olmadigi icin ilk 15 gun emzirdim sonra gogsum yara oldu vs vs derken unutmadi versem tutuyor ama sut gelmedigi icin sinirleniyor o yuzden meme reddini dusunmuyorum ben 👻
AysunCeysina Oglumcanim_ tesekkur ederim siparisini vermistim zaten baska ihtiyaci olan varsa onlara ver canim 🥰♥️🥰♥️
Nursaritas AysunCeysina ne wee kullanmadığım kaldı ne De avent var bende ama bebeğim kabul etmedi ikisini de
Ayse_aras AysunCeysina Ben philips avent emzik aldım. Bebeğime ikinci haftasından beri veriyorum . Hemen tutmuştu. Gayet memnunum .
Aycanmbenim AysunCeysina her bebek her emziği tutmuyor benim kızım Avent emziği öğürdü resmen kabul etmedi hiç bi şekilde. Bibs aldım şak diye tuttu ve çok sevdi
beyaznokta Aylingokce merhaba. Bahsettiğiniz uygulamadaki sayfayı aradım bulamadım ama isim yanlış olabilir mi ya da ben mi bulamadım 🙈 başka şeyler de var mıdır diye bi göz atmak istemiştim 🤗
Elifatm1 AysunCeysina ben avent kullanıyorum çok memnunum. İlk wee ile başladım onu tutmadı ama aventi sevdi tuttu hemen
Firdevs167 AysunCeysina benim bebeğim avent i kabul etmedi chicco aldım kabul etmedi bibs kabul etti sadece