Bebeğim 7 aylık aha önce hiç binmedim pandemi VS hemde kendi aracımız olduğu için ama bugün ilk defa ailemin yanına gitmek istiyorum oturduğum yere 1 saat gibi sürüyor toplu taşımayla, siz olsanız biner misiniz veya tecrübesi olan anneler fikirlerini yazarsa çok sevinirim 🌸