Normalde regl olacağım zaman hiç hissetmezdim bile bir ay hafif kramp olsa diğer ay hiç olmazdı. Hamileyken de çok baş ağrısı çektim, doğumdan sonrasından itibaren her ay hasta olacağımda ilk gün inanılmaz başım ağrıyor, ağrı kesiciler falan hiç fayda etmiyor. Sebebi ne olabilir bunun, benim gibi olan var mı kızlar ?