Bhuuysal Kaynanam illa sancak kuralım dedi ben kurmak istemiyorum kurduk onda güzel uyuyo ama ben bunu ona unutturmak istiyorum 3 aylik bebeğim uykuya dalma sorunu var
Makaron_88 Bhuuysal şuan alışganlık olmuyor ama oyle uyuması iyi değil tabiki 4 cü ayda uyku geirilemesi oluyor o zaman ne öğretirsen kalıcığı oluyor
cemreninnannesii Bhuuysal niye bebeğiniz kolik miydi fena mıydı neden salıncak kurdunuz bu yakınlarda unutturun yatağına koyun mızıklarsa alın sakinleştirin yine koyun uyuyor veya yanına yatın elini tutun 4.aydan sonra alışkanlık yapar
Bhuuysal cemreninnannesii uyumuyodu 15 dk sonra belki 5 dk sonra kalkıp duruyordu . Kucağımda uyutuyodum normalde ama orda da uyumamaya başladı
cemreninnannesii Bhuuysal o yüzden salıncak kurdunuz ama 4.aya kadar sallanırsa alışkanlık yapar ve sonrada sallamayı bırakması zor olur