zurgun Kızlar ilginç gelebilir size ama ben kan ilacını kullanmadığım gün sütüm azalıyor gerçekten bi etkisi var mı ya da psikolojik mi bilemedim bazı yerlerde emzirirken b12 kullanılmaz diyor sizin bir fikriniz var mı
Suzitosuzi zurgun süt kandan oluşurmuş o yüzden kan değerleri çok önemli. I Mom latte diye bir vitamin var ben onu kullanıyorum benim de sütüm yetmiyor gibi bu ara kan değerlerine baktırmak lazım
Ayazbebek5353 Ben b 12 iğnesi vuruluyorum bir zararı yok aktif olarakta sadece emziriyorum bebeğim beşbuöuk aylık ve her ay vuruldum hamilelikte yaptırma demişti doktorum emzirmeye bir etkisi yokmuş
zurgun Ayazbebek5353 iğne vurmanın bir zararı yokmuş ama hap kullanılamıyor yazıyor sizin değer bayağı düşük mü benim alt sınıra çok yakın bir de bunun sütünüze etkisi var mı acaba azlık çokluk gibi
Ayazbebek5353 zurgun bnm aldığım gıdarlardan geçmiyo normalde bağırsakta emilimi varo yüzden hap işeyaramamıştı dört yıl önce farketttim vertigo geçirdim bu sebepten çok alt seviyelere düşüyo yaptormadığımda ama hapıylailgili ahkam kesmiyim doktora danış bence
zurgun Suzitosuzi kan değerim iyi normalde ama beyaz kan diye bi şey varmış o düşük bende sanırım o etkiliyor kan ilacını içince sütüm çoğalıyor söylediği iniz çok mantıklı