Ya açıkçası şeftali püresi yapman daha mantıklı. Kavunu karpuzu da yazın tadar. Kış meyvelerine yoğunluk gösterin. Zaten kış mevsiminde de şeftaliyi bulabilirsin elmayı bulabilirsin. Ama diğer yaz meyvelerini yazın tattırın. Su oranı yüksek olduğu için bu meyvelerin buzlukta çürür gibi oluyor.