Deneyimli anneler yardım edin.20 gunluk bebegim de gaz sorunu yaşıyoruz gazini çıkarıyor ama hala gaz sorunu yaşıyor ne yapicam bilmiyorum karnına sırtına sicak havlu koyuyorum yatağın içine sıcak su torbası koyuyorum sıcacık yatsın diye ama hala ayni mama veriyorum gündüz 1 gece 1 sefer olmak üzere acaba o mu yapıyor anlamadim yediklerime dikkat ediyorum ki sirf gaz yapmasin diye kimyon cayi ictim fayda etmedi şaştım kaldım sürekli ıkınıyor