Cakiltanesi Merhaba, regl olmanız sütünüzü azaltmaz bebeginiz tat değişimi algıladıgı icin emmek istememiş olabilir. Öncelikle regl günü öncesinden Magnezyum ve Kalsiyum desteği kullanmaya başlayın. Regl kanamanız boyunca da kullanın. Bol su için. Bunu dısında regl harici de mama verdiginiz müddetçe bebeğiniz mama ile anne sütü arasında mamayı tercih edeceği için emmek istemeyecektir yorucu bir aktivite onlar için. Sütüm yok kesildi zaten emmiyor dedikçe beyin biliçaltı sizi bu sonuca götürür. Sütle ilgili yorum yapmayın ve olumlama yapmaya calısın. sütüm var, bebegim emiyor ve büyüyor. Bebeginiz uyurken kulagına emip büyümesiyle ilgili olumlu cümleler söyleyin. gün içinde sık sık ama bebeği bıktırmadan emzirin, her emzirme sonrası göğsünüzü sagın. Emmedigi saatlerde de mutlaka sagım yapın. Mamayı biberon ile değil damlalıkla verin ve mümkünse bebeginiz sizinle ten tene olsun. bebeklerin 2-3-4. aylarında meme reddine sebep olan büyüme ayakları oluyor ve eskiden bebek emmedi süt yok deyip pirinc unu ile mama yaparlarmıs, kimse bilmiyormuş ki bu bir dönem ve geçecek. lütfen pes etmeyin, gelişimini takip ederek ve bol memede kalarak anne sütünüz varken anne sütü ile beslenmesini saglayabilirsiniz. mamayı kademeli olarak azaltarak memeye geçiş yapabilirsiniz. Sarımsak sogan hurma havuc ıspanak sütün tadını güzelleştirir. beslenmenizi kaliteli yiyecekler ile zenginleştirin mutlaka ( malt icecekleri işe yaramaz ) paketli sekerden ve agır karbonhidratlardan da uzak durun. susam tahin iyi kalsiyum kaynagıdır. d vitamini, omega-3 , b12 , cinko, demir ile kendinizi destekleyin.