Diafuryl ve Nidazol kullanıyoruz. Kızımın hıc ıstahı yok agzını acmıyor. Durmadan kaka yapıyor. Oguruyor. Kusma olursa beslenme olmazsa hastaneye yatıs olacak. Nasıl bir yol izlediniz? Cok uzulıyorum perısan oldum.Gunden Gune eriyor yavrum baısnı kaldıramıyor