melikAlp22 yok canm zaten sorun olsaydi pırt ypamazdi kolik bebekler daha cok zor onlar hiç yapamıyor sna bisey anlatım gül ben bebegimi kalça ultrasona götürdüm tam muayene ederken bezini az açtı doktor ve bebem baya bir osurdu😁😁😁 yani öyle böyle değil baya bi koku sardi etrafı bnde büyük abdest yaptı sandım kontrol eddm annesi rahat ol sadece gazını çıkardı hiç adamimi şikayet edmeyn adam kendı işini kendi görüyor size muhtaç degil dedi gülerek benim kızım cok gazliydi kolik bebekti biz sabahlara kadar osurmasi için dua ederdik hanimimla diye bak ne güzel gazını çıkardı rahatladı dedi baya bir güldük eğlendik 😁😁😁😁😁😁