Merhaba anneler kizim 10 ay 17 günlük artik emziremiyorum gögüslerim hep yara catlak zaten 85 olan gögüslerim suan 100 beden sirt agrim artik zorlaniyorum dünden beridir kizimi emzirmedim yaklasik 10 tane biberon aldik tutmuyor en son lansinoh digerlerinden bi Tik daha iyi sorum su kizim biberon tutarmi diliyle itip agliyor tutmazsa emzirecem zayiflamasini istemiyorum yemek yer ama süt daha baskin kizimda